Identifika impaktu prinsipal sira husi utilizasaun media sosial nudar instrumentu didátiku iha prosesu aprendizajen labarik ensinu báziku.
Hipotese 1 (afirma): Komunikasaun Sosiál, ne 'ebé uza nu' udar instrumentu hanorin nian, bele optimiza aprendizajen kona-ba labarik ensinu báziku sira.
Hipotese 2 (negativu): Komunikasaun Sosiál, ne 'ebé uza nu' udar instrumentu hanorin nian, la fó impaktu ba prosesu aprendizajen labarik ensinu báziku sira nian.
Atu analiza fator hirak ne 'ebé mak influensia liu ba prosesu hola desizaun ba konsumidor e-komérsiu sira iha labarik sira nia segmentu roupa.
Hipotese 1 (afirmativu): Folin komersiu ba konsumidores iha labarik sira nia segmentu roupa hetan impaktu diretamente husi elementos komunikasaun esterna.
Hipotese 2 (negativu): Folin komersiu ba konsumidores iha labarik sira nia segmentu roupa la hetan impaktu husi elementos komunikasaun esterna.
No comments:
Post a Comment