Haree didi 'ak kona-ba kapitulu sira iha TII nian mak hanesan aselera iha gás!
Nee aumenta velosidade boot ba dezenvolvimentu iha ita nia konteúdu.
Imi haree ona filme ida ho script aat?
1.Kapítulu sira – monografiku, dissertasaun...
2.Seksaun sira - artigu
Hanesan hotu – Topico sira!
Benefiaiu husi Roteiru
Hatene ho loloos buat ne 'ebé hakerek nanis ona;
Ordem atu hakerek bá;
oinsá atu hakerek;
Objetivu jerál: Diskute kona-ba oinsá edukasaun ambientál bele kontribui ba formasaun sidadaun sira ne ' ebé haree liu ba prátika asaun sira ne' ebé sustentável.
Objetivu espesífiku sira:
- Konseitu kona-ba sustentabilidade;
- Konseitu konseptuál kona-ba edukasaun ambientál;
- Investiga konteúdu edukasaun ambientál ne 'ebé mosu iha estrutura kurrikulár eskola nian;
- Analiza impaktu disiplina edukasaun ambientál nian ba alunu sira nia hahalok.
No oinsá mak atu finaliza kapítulu ne 'e nia rohan.
Kapítulu 1 – Roteiru --> Sustentabilidade:
-Históriu kona-ba sustentabilidade;
-Conceitu sustentabilidade;
-Analise ba konseitu no autór sira;
-Atual relevansia sustentabilidade iha kontestu sosiu-ekonómiku.
Kapitulu 2 – Edukasaun Ambietntal --> Roteiru
-Historia husi edukasaun ambiental;
-Conceitu husi edukasaun ambiental;
-Analise husi conceito no autor sira;
-Edukasaun ambiental nu 'udar parte hosi kurríkulu iha ensinu formal.
Kapitulu 3 – Edukasaun Ambiental iha Eskola --> Roteiru:
-Inisiativa edukasaun ambiental iha kontextu eskola ida;
-Analiza husi estrutura kurrikular oi-oin;
-Discusão kona ba aspektus sentral husi konteúdu kurrikular investigados.
Kapitulu 4 – Edukasaun Ambiental no Hahalok Sustentavel:
-Apresentasaun ba amostra no kritéria buka dadus;
-Apresentasaun ba dadus peskiza;
-Analiza ba dadus peskiza;
- Destaka ba rezultadu sira nebé relasiona diretamente ho objetivu jeral peskiza nian. #M8
No comments:
Post a Comment